tisdag 13 mars 2012

Konstant pengabrist!

och jag som verkligen skulle vilja ner till Stockholm och shoppa lite! ååå jag längtar efter att köpa mig en ny fin bh...
Nåja, det får vänta eftersom jag just nu bränner pengar på allt annat jag hittat på.
Funderar på hur jag ska göra över påskveckan, har ju inget schemalagt då utan ska väl skriva PM. Om man hunnit klart med det så skulle man ju kunna ta ledigt någon dag? alternativt, man kan ju plugga nån annanstans än hemma. Katterna har jag fixat vakt till, om jag bestämmer mig för att åka mot malå, eller dylikt. Men även stugan övervägs. Dock tycker jag ju att det är sjukt jobbigt att hålla på å bråka med att tina snö på spisen för att få vatten... och förra året, när jag skulle elda igång järnspisen så var det ingen nådig rökridå på nedervåningen, så jag måste ha en bättre plan för att det ska funka!

Inga kommentarer: