måndag 12 mars 2012

Stökigt.

Vi har kaos här hemma. Allt i hallen och badrummet är utportionerat i lägenhetens övriga rum. Målaren har varit här idag, men kommer inte att bli klar förrän på onsdag. Det suger litegrann, ser fördjävligt ut och katterna drar runt en hel del skräp, men inte värt att städa före allt är klart.
Jag är trött... på riktigt, jäkligt trött och det känns som att jag inte hinner eller orkar ens hälften av allt som jag borde.

När jag inte tänker så mycket på alla jobbiga måsten så hinner jag fantisera lite om stugan. Hur mycket som ska göras där. Vad som borde prioriteras och vart jag ska ligga och mysa i sommar samt med vilken bok. Det är mycket jobb, mycket pengar och lite oro som krävs för att ha en stuga... men för mig är det helt klart värt det! Jag hoppas att min rygg är lite friskare till sommaren, tänk allt jag kan hinna med då!

Inga kommentarer: