torsdag 15 mars 2012

Nytt å fräscht!

Färdigtapetserat, färdigmålat, alla saker uppe på väggarna igen. SKÖNT! Det blev himla bra och jag är nöjd. Det enda som kändes jävligt surt var att kvartersvärden skruvade upp fula handdukshållare (2 av dom!!) på högst oestetiska och opraktiska ställen... tänkte att jag skulle flytta dom men 2 röda prickar där dom suttit (pluggarna) kändes också väldigt omotiverande... mina fina nymålade väggar, jag vill nästan gråta litegrann. Tyckte det var konstigt att hon beslutade sig för ett helt nytt ställe att hänga upp dom på. Där har dom inte suttit förr. Kan man inte ha hyfs och fråga hyresgästerna hur dom vill ha det först?
Nåja ska försöka att inte sörja det, har kvar att skruva upp mina hyllplan å sen kanske jag inte tänker på skiten längre. kanske
Jag är dock tacksam för att hon åtminstonde lyssnade på mitt önskemål om att sätta badrumsskåpet lite högre upp så att vi får spegla våra trynen. Tidigare satt det så lågt så varken jag eller långa lillebror såg oss själva utan att böja sönder ryggen. Opraktiskt att vara lång ibland! När jag har fixat hyllorna ska ni få se lite bilder på hur bra det blev! Nu ska jag ut å meka volvo, 'cause i'm so fuckin' awesome n' stuff. Det blir nog inget bildbevis på det eftersom det är svarta natten ute (wish me luck)

Inga kommentarer: