fredag 9 mars 2012

Kan inte sova.

Så jag roar mig med detta istället.
Har alldeles för många tankar som snurrar i mitt lilla huvud.
Främst så snurrar det kring mina nära å kära, kära som inte längre är så nära, dom som en gång kunde kommit nära, men som nu (på grund av en eller annan anledning) inte längre ens finns med i bilden. Vänner som jag borde gett en chans. Bekanta som fick chansen, men aldrig hann utvecklas mer än så. Vänner som fått och fortfarande får alldeles för många chanser... Varför känns det ibland som att man ger de, som sköter sig sämst, flest chanser? Har jag verkligen inte kommit längre än så?
Klurar även lite kring mitt eget samvete, men det är en riktigt komplicerad historia så där får ni inte följa med.
En annan favorit-huvud-snurrare är ju pengar, eller snarare bristen på dom. Jag tycker inte synd om mig, och nog har jag så jag klarar mig. Men har under ganska precis två veckor lyckats lägga närmare 3500 på mig. Och det är ok tycker jag. Problemet ligger i att jag under nästkommande 4 veckor mest troligt kommer att behöva lägga ut minst lika mycket till! Sen får vi se vart det bär av (!)
Ja... Men den som vill se hudprodukter för närmare 1500 spana på bilderna nedan. Jag lovar. Om jag får så bra resultat som jag vill ha (och förutsätter att jag får med tanke på priset) så kommer ni att få ett närfoto på min stackars poriga hud innan och efter behandling.
Nu, ska ja försöka sova igen. puss

Inga kommentarer: