tisdag 27 oktober 2009

Ångest avklarat.

Har varit hemma i Malå på den regelbundna tandläkarkontrollen. Mina gaddar mår prima och jag har fortfarande inga hål! Sen gnäller dom som vanligt på mig om att använda tandtråd, men det är ju så jäkla smärtsamt!
Sen har jag även avverkat mitt allra första högskoleprov. Dock så är ju inte det helt klart eftersom svaret inte kommer att dimpa ner i brevlådan förrens om 4 veckor. Men men, det är i allafall på väg.

Som du kanske förstår har jag varit hemma å myst med familjen. Hann äta goda familjemiddagar, gå ut på hotellet med kära syster & co samt hälsa på hos morfar en sväng, så det var inte en tokig helg alls. Väl tillbaka i stan blev jag utkallad att jobba natten till måndagen hos min brukare, så inte har jag hunnit med nå annat sen jag kom hem heller.

Jag vill på ikea och handla saker! Åsså vill jag ha en diskmaskin... Det suger att behöva vänta en massa.

Inga kommentarer: