lördag 10 oktober 2009

Dags att byta balkong!

Ska flytta om 2 månader, det är 100% säkert fick jag just veta, då blir jag ålidhemsbo som jag så många gånger sagt att jag ska låta bli... Nåja, det känns bra ändå. Man ska faktiskt aldrig säga aldrig. Har dock inte tittat på den än å det skulle ju kanske behövas om jag ska kunna förbereda vilka möbler som ska få följa med etc... nåja, ännu ett tag kvar. Säga upp denna till att börja med!

Kom just på nåt som kommer att vara jättejobbigt... alla blommisarna! :S Hur ska jag behöva paketera in dom för att dom inte ska frysa ihjäl i en flytt i slutet på december! stackars stackars blommisar...

Men det är inte dags att oroa sig riktig än, nu måste jag nog lugna ner mig lite.

Det är dags att sova, men det snurrar runt en massa massa tankar. Jag har ingen inspiration, men missförstå mig inte, det känns ändå bättre denna veckan än förra...
Jag skulle så gärna vilja hjälpa dom runtomkring mig som jag älskar så mycket. Jag tycker illa om när jag inte kan trolla bort problem, ni vet, dom där som man inte kan strunta i rakt av utan faktiskt måste lösa.

nassinass...

Inga kommentarer: