fredag 2 oktober 2009

Kyligt i oktober...

Nu är den ju verkligen här, helt och hållet. Det går inte att argumentera emot hösten.
Början av hösten kan ju vara rätt mysig... varm, lövig och färgsprakande. Den är väl i och för sig fortfarande allt utom varm. Nåja ingenting som inte rätt kläder kan avhjälpa. Igår tog jag fram min vinterjacka för första gången. Den var minst lika fin som när jag stoppade bort den i våras. Jag får nog nöta på den en säsong till, även fast jag har hittat en helt underbar kappa av märket only. Nåja nästa år när jag är smal å kappan inte passar längre, då ;)


Det ligger frost på mina grannars tak. Å mammas blivande träd har blivit höstfint

Dags att sätta fart! Ta en liten promenad med Jive, sen laga lite mat, träna, åsså börja jobba igen.
Sen bara lördagen kvar innan jag får åka hem till mamma å pappa.

Inga kommentarer: