torsdag 15 oktober 2009

Stackars stackars mig...

Har spenderat hela morgonen/dagen/kvällen i soffan. Mår inte bra alltså. Har feber och ont i halsen. Det känns som att min hjärna ska lämna min kropp genom näsan, det spränger i öronen samt ömmar i hela kroppen... Nu börjar jag dessutom ha hosta också. Jippie.
Jag har ju som vanligt inte tid att vara sjuk. Men nu får jag nog sluta upp med min klagovisa.

Lilla Gissa är i allafall hur söt som helst, gillar att bita på tår, äta på blommor, klösa på mattor å möbler samt att prata. Hon ogillar dock desto mer, men hon ska nog få lära sig. Det enda jag har gjort idag förutom att ligga i soffan är att köpa leksaker till henne, Flera olika sorter! Å när jag kom hem med dom så lekte hon hellre med en smutsig gammal socka... det är tacksamt.

Nu måste jag gå och sova, har tänkt vara i form för att köra taxi imorrn igen.Förlåt för så dåligt med uppdatering. Men det lär väl bli bättre nån gång.

Inga kommentarer: