onsdag 21 oktober 2009

Snart helg!

Den här veckan har gått så otroligt fort! Kanske eftersom mamsen var här... Jag vet inte Men det har varit bra i allafall! Jag hade hyrt film som jag tänkte att vi skulle se men det fanns så lite tid för film när vi fastnade vid köksbordet över tekopparna istället och pratade med Gissa och om livet. Det är för himla mysigt att spendera sån tid med varandra. Även fast jag har jobbat har vi dessutom hunnit springa på stan (jag hittade ungefär 100 klänningar som jag inte får köpa), promenerat nere vid älven, lunchat på stan å ätit mammas mat (Det är alltid lyx).
Sista vi gjorde var att svänga förbi min blivande lägenhet! Den var jättefräsch och jag känner mig riktigt peppad på att flytta dit! Men lite vemodigt att lämna min mysiga sne-taks lägenhet. Har ju dessutom helt fel stil på möblernaså måste nog ändra vissa delar!! Går från gammalt trähus, sneda vinklar och vrår, till raka räta fyrkanter typ. Det kommer att bli spännande det här. Men syster blir nog glad i allafall, hon har nog åtminstonde tjingat hörnskåpet ;)

möbler som numera har en oviss framtid. Jag älskar dom men dom kommer inte att rymmas! Hoppas jag har ett stort förråd...

Nu ska jag skriva högskoleprov, bara som övning inte på riktigt, det blir ju först på lördag! Känner mig rätt nervös ändå! (på lördag alltså, inte nu..)

Inga kommentarer: