lördag 28 november 2009

Mina händer har blivit gamla.

Det syns när dom fått jobba. Trötta händer med trasiga naglar och synliga ådror. Dom förtjänar en semester, det gör jag med. Förhoppningsvis så kommer den inom en snar framtid. Hojtar så snart planerna har gått i lås.

Köpte en helt underbar sötsak på Åhlens igår. En underbar kort liten skinnjacka som slutar i midjan. Vet inte vad jag ska ha den till alltmest men fin ären! Nu måste jag dock ta och sluta shoppa å börja spara, speciellt om semesterplanerna blir av! Jag var ju i allafall tvungen att få använda den ikväll! Såhär har ni kvällens outfit å makeup, medans jag fixade smink å hår så sov gissa i handfatet, knasig katt.



















Detta var jag på allstars ikväll, söt eller hur? ;) men nu e jag ganska trött... Är även trött på mina egna förväntningar. Måste sluta upp med att ha dom, nu genast, helst igår.
nassinass

Inga kommentarer: