måndag 30 augusti 2010

Drömmer mig bort

Vill så gärna att sommaren ska fortsätta en liten stund till så jag hinner måla, tapetsera, greja fixa och dona snäppet mer i stugan. Men allt finns det inte tid för så jag planerar istället hemma i lägenheten och kämpar för att hinna med en bråkdel på riktigt ;)
Har suktat efter den mest underbara tapet, ända sen jag såg den för flera år sen och jag skulle så gärna vilja ha den som fondvägg. Men det kommer nog att bli 2-4 fondvåder istället eftersom den är rätt dyr. Men å andra sidan så ger den ett större intryck bara av ett par våder, än vad ett rum heltapetserad med medioker tapet skulle göra och då är den ju ändå billigare, om man jämför?



Det är Osborne & Little som tillverkar den och den billigaste återförsäljaren jag hittat hittills är Tapetorama Underbar, eller hur?!?

Inga kommentarer: