måndag 2 augusti 2010

Shoppingsugen

Om man handlar lite så växer behovet har jag märkt. Jag behövde verkligen lite nya kläder eftersom jag inte varit på stan på hur länge som helst var det en ren fröjd att gå igenom butikerna och titta, jag har ju inte shoppat alls i sommar kom jag på, och till och med dom gamla rea kläderna som hängde kvar var ju nya för mig!

Jag köpte i allafall en liten outfit, som jag blev väldigt nöjd med, oh så bekväm!
Mina allra första jeans leggings,


Stor skjorta, ribbat linne med knappar under.

Patrik tyckte att jag såg ut som en hillbillie... ?

Jag är i allafall nöjd.
Har även vart å köpt en dammsugare på mediamarkt. Blev otroligt missnöjd med deras dåliga service och kundbemötande. kokade när jag gick ut därifrån Usch! Tur att dammsugarn var limegrön och söt!

Inga kommentarer: