lördag 7 augusti 2010

Hemmavid.. en stund

Lilla Sara har hittat hem igen! Helt otroligt att hon kom tillbaka! Hon verkar inte ha ont heller, trots att hon hoppat ner från 3 våningen. Så det var ju bara bra.
Även jag har hittat hem till stan igen, från min blixtvisit hemma i Malå. Där hanns det dock ändå med att titta på Julias stallbygge, handla på Galejan (Malås second hand butik, där jag för övrigt gjorde världens fynd! Jag ska visa sen) Hälsa på hos mormor, bjuda morfar på middag, montera mammas köksmöbler och gräva en massa hål till humlen som vi flyttade och delade! Med andra ord har jag haft fullt upp! Körde förbi stugan på vägen dit och hem. Fortfarande inget vatten, men fick mig lite hallon och ännu mindre blåbär. jag hade ont om tid men bara prova plocka lite är ju mysigt.

Jobbade igår å jobbar idag, även imorgon och på måndag, men efter det blir det en massa dagar ledigt å en tripp ner till Hammerdal! Det ska bli bra hoppas ja :)

Nu måste jag sätta fart igen, snart ska jag tillbaka till jobbet, går ju delad tur i helgen vilket innebär först jobba fm, hemma 4 timmar sen jobba kväll...

Inga kommentarer: