fredag 23 november 2012

Äntligen!

Formligen Ä.l.s.k.a.r primern " adjust" från smashbox. Den jämnar till det som behöver jämnas till, tonar ner det som är rött, spacklar igen det som är gropigt.
Jag måste nästan ge er en demo nån dag, för denna, är helt enkelt fantastisk (i alla fall för oss som har en tendens att bli lite grisrosa) Jag har försökt köpa denna produkt, i vad som känns som en evighet. Letat på diverse hemsidor, där den i de flesta fall utgått. sen har jag försökt på kicks butiker men den har alltid varit slut. För en månad sen så bad jag dom ringa mig när den kom in och igår hände det, dom la undan den och idag blev jag med primer igen, det känns helt fantastiskt! En endaste liten förpackning fick dom hem och den blev Min.
Lite orolig över att dom faktist tänkt sluta med den helt, det tyder ju lite på det, men jag ska njuta så länge jag kan. Sen ska jag sörja....


Inga kommentarer: