tisdag 20 november 2012

Kunde inte låta bli.

Har formligen HATAT min lillebrors köksstolar sen dom flyttade in här januari förra året (sönderklösta stolar i fejkskinn med kromfot = fula och omöjliga att hålla rena när man har pälsdjur hemma) Sen dess har jag spanat efter pinnstolar men ogillar att måla sådana själv och ville helst ha vita. Det har med andra ord tagit ett tag att hitta några i vettigt pris. Men igår hände det!
300 pix för 4 stolar i bättre begagnat skick, roligast var att en gammal klasskompis sålde dom! Så nu har jag pinnstolar i köket som passar alldeles ypperligt med det avlånga bordet som fått flytta in från balkongen! Det borde dock målas, men nu har jag kastat på en duk istället, får se när jag har tid och orkar med något annat.



Hade jag råd med detta denna månad? Nej inte egentligen, men jag tröstar mig med att det är lön på fredag och får leva på det lilla tills dess.

Inga kommentarer: