tisdag 27 november 2012

Drömmen om en glassmaskin

Jag vet inte hur mycket jag skulle använda den egentligen, men tänk er bara! Smaskig citronsorbet, kanske lite hemmagjord chokladglass med "cookidough" eller lite hälsosammare yoghurtglass. Jag kommer att köpa den, om jag inte får av tomten vill säga, nu har jag ju droppat en triljard (eller i allafall tre) julklappstips här på bloggen! Men om tomten nu bestämmer sig för att ge mig en glassmaskin, då vill jag ha denna:



Just precis den! Lagom stor, lagom dyr, lagom duktig och alldeles perfekt grön! (alternatvit rosa, det går också bra) Heter Waves glassmaskin och finns här bland annat. Jag tror inte på OBH:s. Först och främst i den ryms knappt nån glass! och enligt recensionerna så är den inte särskilt bra heller, söt men inte bra... Waves har däremot klarat jobbet duktigt för den lilla pengen. Måste ju undersökas närmre.

1 kommentar:

Suz sa...

Åh så fin! Du gjorde ju citronsorbet alldeles själv, så nog kommer du använda den om du får en sådan fin kompis. Ja, jag köpte brickan och siffrorna från Indiska ändå, de var de finaste jag hittade:)