onsdag 7 november 2012

Finfika



















Spenderade lördagen i ett rasande tempo. Började med en fika på stan med kära Suzanne, Café göteborg är så sjukt mysigt men man kan verkligen inte bara köpa en liten kaka! Lite av en brist i deras sortiment kan jag tycka men tills sist blev det en kladdkaka till mig och en helt fantastisk chokladboll till fröken S. Efter vi hade ätit oss mätta på glass å gott så sprang vi vidare på stan. Hon skulle hitta smink och andra nödvändigheter och jag ville mest hitta en peplumtopp men där gick jag bet.
Blev sedan upplockad av kära syster och vi åkte vidare till hippologum där det var tävlingar på gång! Jag var inhyrd barn/hästskötare tillsammans med jossan och trots att mitt syskonbarn kanske är det snällaste som finns så var det stundvis tur att vi var två tror jag!

Blev inte så lite bitter då jag insåg att hade misslyckats fatalt med att ladda kameran, efter mina fikakort på café göteborg så dog den... attsiken, jag som hade tänkt fota lilltrollet också, men så går det när man är klantig. Känns skönt att åka hem kommande helg, då blir det mer mys och förhoppningsvis får jag med mig kameran då!

Inga kommentarer: