fredag 30 november 2012

Shopping popping

Jag har köpt en ny klänning. ursprungstanken var att köpa en lång klänning, gärna i nån färg... Det blev ganska precis motsatsen... en kort svart. Till! Hur kan det alltid bli såhär? min garderob svämmar snart över av tråkigheten- korta svarta klänningar! Nu överdrev jag kanske den är såklart allt annat än tråkig (älskar) annars hade jag inte köpt. Men ändå, det blev inte som jag föreställt mig... mer än så berättar jag inte nu, det är ju ändå min b-day dress så måste ju spara lite godsaker! Bildbevis får ni efter den 8 dec.

Det jag däremot inte köpte (även fast jag hemskt gärna ville) var denna fantastiska blus! Från; Monki, storlek: XL, kostade: 300 kronor. Jag är kär men känner inte att jag hade råd så den lämnades kvar... (julklappstipps #4)

Inga kommentarer: