onsdag 9 september 2009

Jag omfamnar mina svettdemoner

Det finns väl ingen som gillar att svettas egentligen... inte direkt förknippat med sexig, söt å väldoftande. Jag orkar nog inte ha så mycket ångest över det längre. Tidigare så köpte jag alltid svarta träningskläder för då syntes det ju minst, men va fasiken, jag vill ha peppande färger på mina kläder! Och då syns det ju som mer... speciellt eftersom jag svettas som en karl. Dom andra töserna på gymmet är ju knappt blanka i pannan, well well. Här får ni ett smakprov på hur jag kan se ut efter en timma på gymmet!















Riktigt gosigt, eller hur? *hehehe* Det är ju lite jobbigt nu när jag ska träna varje dag, måste köpa mer träningskläder! Att återanvända till två tillfällen är inte ens att tänka på så nu får jag ju tvätta stup i kvarten!

Nåja, nu ska jag äta lite frulle å sen springa lite ärenden på stan.

Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerande! Har alltid hört att det ordentligt med träningssvett är bra för kroppen, det håller hälsan. Elitidrottare brukar ju självspola. Själv flicksvettas jag utom i ansiktet där jag blir tomatröd. Tycker du ska vara stolt över din elitsvett! De som inte svettas alls - deo i pannan?

Paula sa...

Vad härligt att höra att nån e på min sida!
Låter ju riktigt peppande det där med elitidrottare ;)