måndag 28 september 2009

Over knee stövlar?

Njaeh, snarare on the knee stövlar.... Så går det när man är lite längre än medel, mina ben är längre även dom vilket innebär att ett stövelskaft som på normallång människa räcker över knät... ja låt oss säga att det inte riktigt blir samma effekt på mig. Jag köpte dom ändå, hitta mina stövlar på skokanonen :D sjukt bekväma, billiga (550 spänn!) och jag gillar dom, punkt slut, jag kan ju alltid köpa ett till par om jag hittar några bättre! Det är det som är så underbart.

Köpte även den guldiga klänningen från HM som jag dregglat på tidigare, tröst-shopping kallas det. Vart nog faktiskt lite bättre... en aning, i allafall en stund. (ser sjuk å ledsen ut på bilden, är inte sjuk, lovar... och jag vet att jag borde vara lite mer solbränd för att kunna ha den guldiga klänningen, ska jobba på det.)












Tänkte köpa nya högtalare till datorn också men Media markt sög så det blir nog i morgon på microshop istället... Patrik, min personliga elektronik rådgivare har sett ut ett kit. Låter bra tycker jag.

Nassinass.

Inga kommentarer: