torsdag 17 september 2009

Shoes... pretty pretty shoesies


Hittat en artikel som förklarar världsordningen för mig, det är ju naturligtvis Därför det är så himla inne med högklackat! Se här:

"Höga klackar ger starkare orgasmer
Höga klackar är både klädsamt och kvinnligt. Och känner du dig vacker och sensuell är det givetvis enklare att njuta av aktiviteterna i sovrummet. Men högklackade skor har andra bieffekter som hjälper njutningen på traven.
Enligt en amerikansk studie ger högklackade skor starkare bäckenbottenmuskler. Genom att höften tvingas fram under pumpspromenaden stärks både bäcken, rumpa och mage.Knip lite extra nästa gång du bär högklackat för att maximera träningen så får du både bättre sexliv och säkrar en framtid från urinläckage och andra otrevligheter."
(Källa: Glamour)

Det låter ju naturligtvis väldigt logiskt för mig och här har jag alltså ännu en bra anledning att fortsätta köpa mina fina skor, sen så kan jag ju bara hänvisa till detta när folk tycker att jag är lång nog och inte behöver extra centimetrar, "Men förtjänar inte Jag bättre sex och en framtid utan inkontinensproblem?!?"

Alltså e jag nu på jakt efter höga fina overkneestövlar.. (som faktiskt når över knät på mig...)
Mår för övrigt lite bättre, jag har fått ceula levererat hem, I am spoiled.

Inga kommentarer: