onsdag 23 september 2009

Pain!

Städade ur lite i badrumsskåpet igår å hittade de där överblivna vax remsorna sen jag sist gav mig på det där med att vaxa benen. Jag minns alldeles riktigt å rätt, ont gör det! Nåt så mycket överjävligt! Men nu har jag i allafall avänt upp dom sista och kan övergå till grymt lurviga vinterben inom några veckor! Kommer säkert att få nån fix idé lagomt till nästa sommar igen, det känns stabilt.

Har idag fått lära mig en massa om mitt nya jobb, fikat på berghems, handlat mat och snickerifärg samt en bläckpatron till skrivaren. Nu kanske jag äntligen kan få lite ordning på mitt liv! Har till och med diskat! (hör och häpna) Ingen taxi ikväll så lite tid över att hinna ikapp. Det känns som att jag behöver det.

Nu ska jag jävlas med min skrivare, vi är lite griniga på varann...

Inga kommentarer: