söndag 27 september 2009

Raka motsatsen till lättroad

Jag är verkligen inte på topp. Känner att minsta småsak får min puls att stiga och jag blir otroligt arg för saker som jag i vanliga fall irriterat mig på, men kunnat svälja. Det här är inte bra... Hade Planerat in en shoppingrunda imorgon, kanske kan mitt humör stabiliseras om jag får sätta sprätt på lite pengar? Skor brukar fungera minst lika bra som choklad på mig... Men nu får vi se hur det blir. Ska fara å öva lite lyft på min nya arbetsplats (innan jag börjar på taxi på eftermiddagen) Måste ju erkänna att jag är lite orolig. Om det inte går bra och jag blir dumförklarad så är det inte säkert att jag kan svälja det å bara se söt ut... som sagt, humöret inte på topp. Nu när jag kom hem fick jag dessutom en så där rackarns hjärtrusning igen, undrar va fan det är för nåt egentligen? Det gick i allafall över efter 20 minuter så det var ju bra.


Hade tänkt fara å träna men tror ja struntar i det. Kanske tar en promenad senare ikväll istället, helst av allt så skulle jag spendera resten av kvällen hemma, utan att röra mig en millimeter. Bara mysa med mina nya pyjamasbyxor. Dom är ungefär det bästa som händer i mitt liv just nu (Tack H&M). Jag har äntligen kommit på det som så många försökt pränta in i mitt huvud! Dom är tunna, har resår i midjan och dom känns ungefär som att ha på sig ett par byxor av luft. När man inte kan vara naken är dom alltså ett alldeles ypperligt alternativ! Sen är dom ju grymt gulliga å har fickor och små kanter av spets också. Så fort jag kommer innanför dörren så åker alltså andra kläder av å pyjamasbyxor på. Har än så länge inte inhandlat nåt linne till, men det blir nog i veckan.
Och jag SKA lära mig säga nej. Med början NU.
nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej
(öva ba lite)

Inga kommentarer: