fredag 11 september 2009

Man ska inte ropa hej

Innan man har hunnit över den där berömda ån eller hur var det nu?
Jag har fått årets herpis, och den var liten, tinsy-tiny -pytte-ytte liten, och jag var glad! För när jag får dom så brukar dom blomma ut över större delen av överläppen. Jag har gått och vart rånöjjd över detta faktum eftersom det dessutom läkt ihop så trodde jag att jag var rätt klar... Men inte. Idag när jag vaknade så har jag ju naturligtvis ett munsårshelvete som är ungefär lika stort som det brukar. Huvva
Nästan så man är sugen på att sjukskriva sig å gömma ansiktet i en kudde men av nån anledning tror jag inte att det är ett giltigt skäl.

Nåt bra hände igår i allfall, fick tillbaka mitt körkort från min bortsupna plånbok!! Vilken tur att jagi nte hunnit fixa nåt nytt än! Själva börsen fortfarande borta dock och det må då väl va, hade inget mer av värde, åsså får jag ju köpa en ny det var längesen!

Nu har jag ätit min grape å ska sätta fart mot gymmet... idag går det inte snabbt för mig kan jag lätt erkänna...puss

Inga kommentarer: