tisdag 1 september 2009

Nu längtar jag!

Har klickat hem världens finaste å underbara skor på haléns. Inte helt fel, dom är höga som fasiken men har det någonsin hindrat mig förut? Det är farligt detta med internet handel. Igår blev det en Ipod shuffle (svettas nå så jävulskt att mobilen kommer att få fuktskador), Nya fina höstgardiner (på rea!) ny sportbh och som jag sa tidigare, dessa underbara saker!

Jag hoppas bara att storlekarna stämmer så jag slipper skicka tillbaka dom, det är kanske det mest deprimerande som finns...

Annars så försökte jag va duktig igår, va ut å rörde på fläsket en stund, tvättade å städa lite här hemma, dock inte färdig än. Kastade nå blommor å tog min äntligen för att kasta en gammal dendrobium orkide som har sett alldeles för anskrämlig ut i evigheter, bara nå rackarns pinnar. Så jag slet upp den å knöla ned den i sopkorgen. När jag sen skulle kasta nå övrigt skräp så insåg jag ju att denna stackars lilla blomma har kämpat fram 4 små knoppar, ovänlig behandling till trots. Så det var ju inte mycket mer att göra än att plocka upp den igen å sätta ner den i sin gamla kruka. Stackars lilla varelse.

Är ju även vägningsdag idag å vågen pekade på 91,5 så man får väl säga att det har funkat då. Bara att fortsätta med andra ord, nu ska jag ut å jogga/gå.

Inga kommentarer: