måndag 2 november 2009

En halloweenhelg på taxi

Kan det bli läskigare?
Ja faktiskt, helgen har förflutit relativt smärtfritt.
En sak med Halloween är att många (99%) av tjejerna ser slampiga ut. Det är slutty Pirate, slutty Nurse och slutty Little red riding hood som är ute i farten och gör gatorna osäkra. Det är den enda dagen på året då det är helt okey att se ut som en hora. Och nej jag klagar egentligen inte, jag har nog klätt ut mig som både det ena och det andra genom åren. Men mest roligt hade jag nog som påsklilja, och det var inte ens en Halloween! Helgens mest originella outfit var i allafall en Guiness ölflaska, så mycket cred till den tjejen!
Jag försökte iallafall göra det mesta av min tillvaro bakom ratten och hade kvällen till ära satt in huggtänderna ;) Taxi-vampyr! Det var kul... haha...

Annars i helgen har jag tagit promenader, pratat över koppar med te, packat två flyttkartonger (det gäller att börja i tid), myst med gissa, samt diskat. Kan nog inte klaga över så mycket förutom bristen på träning... och sömn.
Dags att gå och lägga sig nu med andra ord.

Inga kommentarer: