onsdag 4 november 2009

Grönt glas är glädje


Har inhandlat 6 gröna kaffekoppar, vereco servisen. Så himla fina! Små söta å gröna samt en större gul/brun tekopp. Dom längtar tills jag flyttar för just nu så får dom stanna nerpackade. Ingen mening att ta fram dom när jag lix ska packa ner dom snart igen. Jag börjar bli mer å mer peppad på att skaffa en massa 50-tals möbler till nya lägenheten, det känns så rätt. Får se om jag får ta lite möbler från morfar. Det skulle vara mysigt dels eftersom dom har ett så stort affektionsvärde och dels eftersom dom är så himla fina.

Har hunnit väga mig sen sist, är nere under 87. (86.5 pekade vågen på nu) Det är första gången på rätt länge så jag är glad! Dock så vet jag ju med mig att jag tränat för dåligt på sistone så när jag väl kommit igång igen så finns väl risk för att jag går upp, alternativt får en otrevlig platå igen. Eftersom muskler väger mer än fett...
Var iallafall på Afrodance idag med Jessica och det var ju helt sjukt jobbigt! Dessutom så var jag nog den stelaste av alla där idag men men, inte så farligt som jag hade trott så jag kanske peppar iväg mig nån fler gång ;)

Nu ska jag duscha så jag får masa mig isäng nån gång.

Puss puss.

Inga kommentarer: