onsdag 25 november 2009

Jag har en ny mössa!

Eller kallas det kanske hatt? Jag vet inte, men det är en väldigt söt vad-det-nu-är i allafall. Har letat efter den ett bra tag nu å då känns det alltid bra. Skulle vilja gå på stan en liten sväng idag med, letar efter ett snyggt partylinne eller klänning till mina nyligt inhandlade paljettskor!... dock så börjar jag ju ha en hel hop med klänningar, men det kanske inte behöver vara något negativt?

Egentligen borde jag gå och sova en sväng nu, har inte alls sovit så mycket som jag behöver inatt, men jag känner mig konstigt nog inte så himla trött? Nåja, det kommer säkert som en spark i ansiktet lite senare.
Gissa är galen å har letat reda på ett mandarinskal som hon leker med över hela golvet... underbart, ska inte katter ogilla citruslukten? annars är det nog bra med henne, hon har skaffat sig en dyr hobby. Att krasha mina prydnadsaker... Hittills har en blomkruka, hög glaslykta samt en liten hjärtformad nipperask i glas gått åt. Mest ledsen över den ändå, hittade sötasken på loppis å lär inte springa på en igen!

Bjuder på lite bilder, både mössan å skorna har ni här!

Inga kommentarer: