onsdag 18 november 2009

"Men... Du är ju smart?!"

Det är ju uppmuntrande att höra, speciellt när det kommer från ens mamma ;)

Förutom min nyvunna smarthet är allt ungefär som vanligt. Är sjukt trött eftersom jag fick sova max 3 timmar på hela natten, allt uppdelat i små mikrobitar av sömn. Hade såna problem att somna om, vilket är ovanligt för att vara mig. Sen blir det ju inte lättare av att man vaknar och det regnar utanför... det känns som att det har regnat i en vecka minst och det är såå deprimerande. Grått, trist, blött... går med konstant uppvikta byxben och ser ut som en knasboll.

Försöker peppa iväg mig på träning, masa mig aldrig iväg igår så måste verkligen idag. Det var ju även tisdag och vägningsdag igår å nu pekar vågen på 85,5. Förstår inte riktigt hur det går till men tappar väl muskler eller nåt :S har ju misskött mig så hemskt så kan inte riktigt tro att jag går ner i vikt.

Nu ska jag ägna lite tid år Gissa, stackarn har varit ensammen hela natten så nu är hon sjukt uppmärksamhetskåt. Sen ut å möta regnet... å världen.. på iksu

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Paula
Pappsen här, du må ju skriva ner procenten så du kan visa då du sitt i gungstoln o vis barnbarna me din laptop bloggen du skrev då du var yngre å ännu smartare!!